fot. Tomasz Strąg

Radio Maryja na drugim miejscu wśród profili na Twitterze pod względem aktywności i liczby wzmianek

Radio Maryja uplasowało się w lutym na drugim miejscu wśród profili stacji radiowych na Twitterze pod względem liczby aktywności oraz liczby wzmianek – wynika z danych firmy SoTrender.

Pod względem liczby wzmianek w lutym twitterowy profil Radia Maryja utrzymał drugie miejsce. Toruńska rozgłośnia była cytowana 4124 razy. Pierwsze miejsce w kategorii „wzmianki” zajęło Polskie Radio, które cytowano 5289. Na trzecim miejscu w tym zestawieniu sklasyfikowane zostało radio TOK FM.

Twitterowy profil Radia Maryja zajął w lutym drugie miejsce także w kategorii aktywności. Z badania firmy SoTrender wynika, że toruńska rozgłośnia osiągnęła liczbę 50 213 polubień, retweetów i odpowiedzi. Najlepszy wynik w tej kategorii osiągnęło Polskie Radio 24 (50 969). Pozostałe stacje radiowe pod tym względem osiągnęły dużo słabsze wyniki. Radio TOK FM, które osiągnęło liczbę 13 306 polubień, retweetów i odpowiedzi, w kategorii aktywności uplasowało się na trzeciej pozycji.

Badanie firmy SoTrender uwzględniło także liczbę osób obserwujących twitterowe profile stacji radiowych w lutym. W tym zestawieniu najlepsze okazało się radio TOK FM z liczbą 317 824 „followersów”. Drugie miejsce przypadło Radiu ESKA (74 246 obserwujących), zaś trzecią lokatę zajęła Trójka Polskie Radio (48 393). W tej kategorii Radio Maryja zajęło siódme miejsce. Liczba „followersów” toruńskiej rozgłośni w lutym wyniosła 25 209 i była o 2 proc. większa niż w styczniu.

RIRM

drukuj