Portal Radia Maryja w listopadzie z największym przyrostem procentowym wśród serwisów internetowych stacji i nadawców radiowych w Polsce w stosunku do ubiegłego miesiąca
Portal Radia Maryja osiągnął największy wzrost odwiedzalności spośród wszystkich serwisów internetowych stacji i nadawców radiowych. Wyniósł on 24,5 proc., co oznacza 221,6 tys. nowych odwiedzających więcej w stosunku do października – podaje portal wirtualnemedia.pl, opierając się na badaniach Mediapanel przygotowanego przez Gemius/PBI oraz Komitet Badań Radiowych.
Portal Radia Maryja w październiku odwiedziło ponad 904 tys. użytkowników. W listopadzie było to już 1 126 224, co stanowi wzrost o 24,5 procent. Na drugim miejscu pod względem przyrostu liczby użytkowników znalazło się Antyradio.pl – wzrost o 114,5 tys., czyli o 9,5 procent. Trzecie z kolei jest RMFmaxx.pl – 222,3 tys. (5,6 proc.) nowych internautów.
Z zestawienia opublikowanego na wirtualnemedia.pl wynika, że badane serwisy internetowe straciły łącznie 4,2 mln użytkowników. Najwięcej z nich straciło Radiozet.pl (1,18 mln, czyli 9,8 proc.), Chillizet.pl (1,28 mln, czyli 69,8 proc.) oraz RMF24.pl (1,52 mln, czyli 21,1 procent).
Wciąż jednak portal Radiozet.pl plasuje się na pierwszym miejscu w rankingu czołowych serwisów radiowych. W listopadzie jego zasięg wynosił 10,91 mln użytkowników, co stanowiło 37,58 proc. wszystkich internautów. Ponad 5,6 mln użytkowników odwiedziło stronę rmf24.pl (19,58 proc.), a ponad 5,4 mln rmf.fm (18,76 proc.). Radio Maryja w zestawieniu znalazło się na miejscu 10 – ponad 1,1 mln użytkowników (3,88 procent).
wirtualnemedia.pl/radiomaryja.pl