fot. Nasz Dziennik

„Nasz Dziennik”: już 11 tys. osób skorzystało z porad Telefonicznej Informacji Pacjenta

Infolinia o dostępności leków cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Już 11 tys. osób skorzystało z porad jej konsultantów. Od 2 września z infolinii będziemy mogli korzystać przez całą dobę – również w soboty i niedziele. O sprawie napisał „Nasz Dziennik”.

Narodowy Fundusz Zdrowia uruchomił Telefoniczną Informację Pacjenta w połowie lipca. Miało to związek z licznymi sygnałami o brakach pewnych leków w polskich aptekach. Za pośrednictwem infolinii można uzyskać informacje dotyczące dostępności leków w całym kraju. Wystarczy wybrać numer 800 190 590. Infolinia ma zasięg ogólnopolski. Od początku jej działania, konsultanci Narodowego Funduszu Zdrowia i Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego udzielili już ponad 11 tys. porad. Największe zainteresowanie – jak podkreśla NFZ – było w pierwszych dniach uruchomienia. Obecnie to około 300-400 połączeń dziennie.

Z punktu możemy korzystać od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 18.00. Wkrótce ma to się jednak zmienić. Od 2 września infolinia będzie dostępna w trybie 24-godzinnym we wszystkie dni tygodnia.

TV Trwam News/RIRM

drukuj
Tagi: ,

Drogi Czytelniku naszego portalu,
każdego dnia – specjalnie dla Ciebie – publikujemy najważniejsze informacje z życia Kościoła i naszej Ojczyzny. Odważnie stajemy w obronie naszej wiary i nauki Kościoła. Jednak bez Twojej pomocy kontynuacja naszej misji będzie coraz trudniejsza. Dlatego prosimy Cię o pomoc.
Od pewnego czasu istnieje możliwość przekazywania online darów serca na Radio Maryja i Tv Trwam – za pomocą kart kredytowych, debetowych i innych elektronicznych form płatniczych. Prosimy o Twoje wsparcie
Redakcja portalu radiomaryja.pl