Disney będzie promował ideologię gender wśród dzieci
Wytwórnia Disneya zapowiada działania na rzecz promocji ideologii gender wśród dzieci. Do końca tego roku co najmniej połowa bohaterów filmowych ma należeć do środowisk LGBTQIA lub mniejszości rasowych.
Według doniesień medialnych o planach amerykańskiej firmy miała poinformować jej prezes ds. rozrywki, Karey Burke, podczas spotkania z pracownikami. Z rozmów wynika, że w bajkach ma się wkrótce pojawić więcej homoseksualnych motywów oraz tzw. osób queer.
Prof. Urszula Dudziak, wykładowca Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, mówi, że jest to próba obciążenia dzieci nierozwiązanymi problemami i zaburzeniami ludzi dorosłych. Jak wskazuje, takie działanie jest niebezpieczne dla rozwoju młodych osób.
– W przypadku małego dziecka konieczna jest pomoc, troska oraz miłość ludzi dorosłych, także w zakresie kształtowania tożsamości płciowej oraz uczenia tego, co to znaczy być dziewczynką bądź chłopcem. To waży na relacjach zarówno koleżeńskich, przyjacielskich jak i później narzeczeńskich oraz małżeńskich. Bajki, które usiłują przekreślić fakt komplementarności płci, ich odmienności czy współpracy między nimi, są niebezpieczne dla rozwoju psychoseksualnego i społecznego – zaznacza prof. Urszula Dudziak.
Zapowiedzi promocji ideologii gender ze strony przedstawicieli Disneya pojawiają się w czasie, gdy na Florydzie wprowadzana jest ustawa o prawach rodziców w edukacji.
W ubiegłym tygodniu przeciwko ustawie, która ma przeciwdziałać demoralizacji dzieci, protestowali m.in. pracownicy Disneya.
Pracownicy Disneya apelują do kierownictwa o wstrzymanie się z krytyką przyjętej na Florydzie ustawy przeciwdziałającej seksualizacji dzieci. Disney wydał niedawno oświadczenie potępiające ustawę, która rzekomo „narusza podstawowe prawa człowieka”.https://t.co/o0YN1FTVr9
— Marsz.info (@Marsz_info) March 31, 2022
RIRM