fot. www.satanizmnieprzejdzie.pl

„Egzorcyzmujemy Demona”

W internecie trwa satanistyczna kampania reklamowa napoju energetycznego „Demon”, którego maskotką został znany bluźnierca „Nergal”. Trwa akcja zbierania podpisów pod petycją o przerwanie tej kampanii.

Intencją firmy Agros-Nova – producenta napoju energetycznego „Demon” – od początku było promowanie otwartego satanizmu.  Świadczą o tym oryginalne cytaty na stronie „Demon Energy Drink: „Nie szukaj diabła w Demonie. Poszukaj Demona w sobie. (…) Twój Demon jest blisko! Gdy robisz coś, co Cię jara, czujesz, jak Twój Demon działa! (…) Zawsze marzyłeś o tym by je spotkać. Poznać bliżej. Tak blisko, jak tylko można… itp.

Akcja „Egzorcyzmujemy Demona”, prowadzona z inicjatywy www.SatanizmNiePrzejdzie.pl  namawia do bojkotu produktów spożywczych firmy „Agros-Nova” . Jak wyjaśniono ociekają one wulgarnym satanizmem oraz rozwiązłą kampanią reklamową napoju „Demon Energy Drink”.

Oprócz napojów Demon, spółka jest także właścicielem marek Łowicz, Fortuna, Krakus, Dr Witt, Pysio, Tarczyn, Włocławek.

Na antenie TV Trwam w programie Polski Punkt Widzenia Bartłomiej Kucek, rzecznik prasowy inicjatywy www.SatanizmNiePrzejdzie.pl zwrócił uwagę na to, że reklama ta „przekroczyła granicę jasełkowego diabełka”.

– Jako ludzie wierzący mamy obowiązek sprzeciwić się obecnej sytuacji, która promuje satanizm, okultyzm i brak wszelkich zasad moralnych. Mamy taką sytuację, że oprócz kampanii reklamowej główną twarzą tego produktu jest Adam Darski „Nergal”. O czym to świadczy? Demon to nie jest tylko nazwa, Demon jest promocją zła w celu osiągnięcia pewnych zysków – zaznaczył Bartłomiej Kucek.

Trwający od 13 lipca bojkot wszystkich produktów spowodował, że producent napoju „Demon Energy Drink” stopniowo wycofywał się z wulgarnych, ociekających satanizmem treści. 27 lipca br. usunięto pentagram widniejący na logo produktu, 18 sierpnia producent oznajmił, że nie będzie reklamy produktu w telewizji i na bilbordach. Natomiast 20 września usunięto ze strony internetowej zakładkę poświęconą Adamowi Darskiemu pt. „Demon Demonów”. Dwa dni później ulegają złagodzeniu treści strony internetowej „Demona”.

Inicjatywa www.SatanizmNiePrzejdzie.pl nie jest jednorazową inicjatywą. Jak powiedział Bartłomiej Kucek, ta strona ma służyć na przyszłość.

Mamy pilnować tego, żeby na polskim rynku nie pojawiały się takie produkty. Dzięki temu kiedy się pojawią można mieć podstawy, by z tym walczyć – dodał rzecznik akcji.

Trwa akcja zbierania podpisów pod petycją do kierownictwa firmy Agros-Nova o przerwanie kampanii. Pod protestem podpisała się również TV Trwam.

RIRM/SatanizmNiePrzejdzie

drukuj