fot. PAP/Zofia Bichniewicz

Trwa kampania promująca duże rodziny. Jej hasło brzmi: „Dzieci zmieniają mój świat… Na lepszy!”

Ruszyła kampania promująca duże rodziny. Jej hasło brzmi: „Dzieci zmieniają mój świat… Na lepszy!”. Akcję wspiera Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej.

„Dzieci zmieniają mój świat… Na lepszy!” to nie tylko hasło nowej kampanii, ale życiowa prawda, o której mówią rodzice z dużych rodzin [czytaj więcej].

– Czuję satysfakcję każdego dnia, kiedy wstaje rano i wiem, że zrobiłam bardzo dużo dobrego w życiu, że daje siebie innym, że jestem kochana i kocham. Myślę, że to jest bycie matką wielodzietną – podkreśliła Agata Arciszewska ze Związku Dużych Rodzin „Trzy Plus”, mama pięciorga dzieci.

Kampania przygotowana przez Związek Dużych Rodzin „Trzy Plus” ma pokazać, jak na co dzień funkcjonują duże rodziny –  wskazał Łukasz Wojdak, wiceprezes Związku Dużych Rodzin „Trzy Plus” [więcej].

– Czy Państwo zadawaliście sobie kiedyś pytania, takie jak: Jak wygląda śniadanie w dużej rodzinie? Czy może na podłodze w dużym pokoju jest większy bałagan niż w małej rodzinie, czy mniejszy? Czy więcej jest kwiatów, czy więcej emocji? Na te wszystkie pytania odpowiada nasz film wizerunkowy – zaznaczył Łukasz Wojdak.

Akcja promocyjna Związku Dużych Rodzin „Trzy Plus” została dofinansowana przez Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej z budżetu programu „Po pierwsze Rodzina”. Chcemy pokazać, że jest dobra alternatywa dla promowanych dziś wzorców indywidualistycznych – podkreślała Barbara Socha, wiceminister rodziny.

Młodzi ludzie muszą mieć świadomość, że dobrze jest mieć rodzinę, także dużą.

– Chcemy, by kultura prorodzinna, pokazująca pozytywne strony posiadania rodziny, docierała również do młodych ludzi. To jest bardzo ważne, bo wszystkie badanie w Polsce pokazują, że Polacy – niezależnie od płci, wieku, miejsca zamieszkania i różnych innych czynników – bardzo cenią rodzinę – powiedziała Barbara Socha. 

Kampania społeczna „Dzieci zmieniają mój świat… Na lepszy!” będzie realizowana w mediach społecznościowych. W akcję zaangażowane będą też znani w mediach społecznościowych rodzice z dużych rodzin.

TV Trwam News

drukuj