fot. twitter.com/puls_biznesu

Ruszyła ogólnopolska kampania społeczna elektromobilni.pl

Ruszyła ogólnopolska kampania społeczna elektromobilni.pl. Akcja ma podnieść świadomość społeczną w zakresie zeroemisyjnych technologii w transporcie. Centralnym elementem kampanii jest serwis elektromobilni.pl, który stanowi bazę wiedzy na temat elektromobilności.       

Znajdziemy tam m.in. mapę ładowania, kalkulator kosztów podróży i porównywarkę taryfową. Będzie to w sumie 12 narzędzi.

Maciej Mazur, dyrektor zarządzający Polskiego Stowarzyszenia Paliw Alternatywnych, zapewnił, że kampania będzie rozwijana.

– To jest kampania rozpisana na lata. To jedyna tego typu kampania, która będzie miała potencjał, wagę, żeby zrealizować cele, które stawiamy. Są to bardzo ambitne cele. Od przyszłego tygodnia zaczynamy z cyklem webinariów. Co tydzień będziemy w ramach kampanii elektromobilni.pl chcieli Państwa zapraszać na kolejne ciekawe wydarzenia, choćby w ramach 5 webinariów, które planujemy. Chcemy zrealizować trzy premiery raportów: katalogu pojazdów elektrycznych, barometru nowej mobilności i atlasu elektromobilności – powiedział Maciej Mazur.

Kampanię elektromobilni.pl patronatem honorowym objęło Ministerstwo Klimatu oraz resort rozwoju, pracy i technologii.

Z danych Stowarzyszenia Paliw Alternatywnych wynika, że 98 proc. kierowców w Polsce nie ma wiedzy, która umożliwi zmianę pojazdu na elektryczny. Pod koniec września 2020 roku po polskich drogach jeździło blisko 15 tys. samochodów elektrycznych.

RIRM

drukuj