fot. pixabay.com

15 tys. punktów odbioru przesyłek w ramach Poczty Polskiej

Poczta Polska udostępnia klientom już 15 tys. punktów odbioru przesyłek – poinformowała w środę spółka. Do końca 2022 roku liczba punktów odbioru przekroczy 20 tysięcy.

Jak wskazano w komunikacie, Poczta Polska konsekwentnie rozbudowuje sieć Odbiór w Punkcie, do której – oprócz kilku tysięcy własnych placówek pocztowych, automatów pocztowych – należą także punkty odbioru przesyłek w znanych i lubianych przez konsumentów sieciach partnerskich.

Dodano, że operator posiada już największą w kraju sieć, do której należą zarówno placówki i automaty pocztowe, jak również sklepy: Żabka, ABC, Lewiatan, Delikatesy Centrum, Biedronka, stacje paliw Orlen oraz kioski RUCH.

„Sukcesywnie rozwijamy naszą sieć i prowadzimy rozmowy także z globalnymi partnerami, dzięki którym sieć może być jeszcze bardziej rozległa. Zgodnie z przyjętą przez Pocztę Polską Strategią na lata 2021-2023 do końca przyszłego roku liczba punktów odbioru przekroczy 20 tys. i w kolejnych latach sukcesywnie będzie wzrastać” – powiedział prezes Poczty Polskiej Tomasz Zdzikot.

Spółka dodała, że duży wybór i zróżnicowane lokalizacje w całym kraju to gwarancja, że każdy Klient znajdzie dogodny punkt blisko siebie, często w odległości tylko kilku minut pieszo od miejsca pracy czy zamieszkania. Przesyłkę można odebrać podczas załatwiania zakupów w pobliskim sklepie, kiosku, czy przy okazji tankowania paliwa. W ramach stale rozwijanej sieci ponad 50 proc. punktów czynnych jest 7 dni w tygodniu. W automatach pocztowych w placówkach i na stacjach Orlen przesyłki można odbierać całodobowo, zaś w sklepach Żabka, w większości, w godzinach 6-23.

Wybór punktu można zatem wygodnie dostosować do własnych preferencji i stylu życia. Na odbiór przesyłki adresat ma aż 7 dni od dnia otrzymania pierwszego powiadomienia sms lub email, w tym czasie otrzymuje on dwa powiadomienia z przypomnieniem o możliwości odbioru.

PAP

drukuj