fot. Tomasz Strąg

Andrzej Duda: Trzeba odbudować krajowy przemysł

Kandydat PiS-u na prezydenta, podczas sobotniej  Obywatelskiej Konwencji Patriotycznej w Pułtusku, wskazał, że jednym z głównych zadań, jakie stoją przed Polską to odbudowa krajowego przemysłu, która pomoże polskiej gospodarce i zapewni wiele miejsc pracy. 

Andrzej Duda mówił o wielu problemach, z którymi  na spotkania w całym kraju przychodzą wyborcy.

– Rozmowy często bardzo trudne, to wysłuchiwanie często ogromnego żalu, wielkiej frustracji, to odcinki emerytur, które mi pokazywano na udowodnienie tego, w jakich warunkach ludzie muszą żyć. To także wyludniające się miasteczka. Starsi ludzie przychodzili na spotkania ze mną i mówili, że wnuki widzą dwa razy w roku, wtedy, kiedy przyjadą z zagranicy. To rodzice, którzy ze łzami w oczach mówili do mnie, że mają trójkę, czwórkę dzieci, ale wszystkie są za granicą – to jest dzisiejszy obraz Polski. Kiedy słyszę, że obecne władze i prezydent mówią o 26 latach sukcesu, to pochylam głowę i mówię – być może, ale chyba jednak nie dla wszystkich. A może gorzej – właśnie tylko dla bardzo niewielu – stwierdza Andrzej Duda.

Andrzej Duda był gościem sobotniej audycji „Rozmowy niedokończone” w Radiu Maryja i TV Trwam.

Audio MP3
Pobierz

Marcin Mastalerek, rzecznik PiS-u zaznacza, że ostatnie dwa tygodnie to decydująca faza kampanii wyborczej.

– Dlatego Pan minister Andrzej Duda będzie bardzo aktywny. Pokazaliśmy spot wizerunkowy. Po prezentacji tego spotu w jednym z krakowskich kin razem z dziennikarzami zobaczyliśmy miejsca, które ukształtowały Andrzeja Dudę. Miejsca, w których się uczył, związane również z tym, że był harcerzem, gdzie studiował. To jest początek ofensywy kampanii Andrzeja Dudy. Będziemy bardzo aktywni, chcemy przekonać Polaków, chcemy pozyskać jak najwięcej głosów i nie będziemy oglądali się na innych kandydatów, którzy często obrażają Andrzeja Dudę. Robimy swoje, patrzymy przed siebie  – powiedział Marcin Mastalerek.

Od soboty11 kandydatów na prezydenta będzie bezpłatnie prezentować swoje spoty wyborcze w Telewizji Polskiej i Polskim Radiu. W sumie będzie to 25 godzin emisji audycji wyborczych w telewizji i 35 godzin w radiu. Obowiązek emisji bezpłatnych spotów nakłada na publiczne media Kodeks wyborczy.

RIRM

drukuj