fot. PAP/Albert Zawada

Resort rodziny promuje zaangażowane ojcostwo

Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej rusza z kampanią promującą zaangażowane ojcostwo. Kampanię zainaugurowała szefowa resortu Marlena Maląg.

Polityka prorodzinna jest elementem strategii politycznej rządu.

– Nasza polityka prorodzinna jest skierowana po to, aby wspierać rodziny, tworzyć dobry klimat wokół rodzin, by Polska była krajem szczęśliwych rodzin. Staramy się to robić poprzez różnorakie programy finansowe, ale także poprzez współpracę z organizacjami pozarządowymi – mówiła minister rodziny i polityki społecznej, Marlena Maląg.

W przededniu Dnia Ojca resort rodziny zainaugurował kampanię promującą zaangażowane ojcostwo. Opiera się ona na trzech spotach promujących ojcostwo jako wspaniałą przygodę.

Spoty będą promowane poprzez media społecznościowe resortu rodziny i polityki społecznej. Jedną z inicjatyw inspirującą mężczyzn do przeżywania ojcostwa jako pasji oraz najważniejszej kariery życia jest inicjatywa Tato.Net

– Jej wiodącą misją jest to, aby pomagać w kształtowaniu świadomego i odpowiedzialnego ojcostwa wśród współczesnych mężczyzn. Tato.Net jest wiodącą inicjatywą w Europie – powiedział Grzegorz Firczyk, przedstawiciel inicjatywy.

https://twitter.com/MRiPS_GOV_PL/status/1406540734577188871

Inicjatywa Tato.Net została uruchomiona w 2004 roku w ramach Fundacji Cyryla i Metodego.

TV Trwam News

drukuj