Poczta Polska udostępnia usługi online z profilem zaufanym
Dosyłanie lub przechowywanie korespondencji można już zgłaszać online, a swoją tożsamość potwierdzić przy użyciu profilu zaufanego – podała w komunikacie Poczta Polska.
Poczta Polska oferuje możliwość skorzystania z wielu usług przez internet. Dla niektórych z nich konieczne jest potwierdzenie tożsamości, dlatego dla osób korzystających z opcji online spółka udostępniła możliwość potwierdzenia profilem zaufanym – czytamy w komunikacie.
Wśród oferowanych usług Poczta wymieniła, „eINFO:awizo” (bezpłatna usługa umożliwiająca otrzymywanie informacji o oczekiwaniu przesyłki w placówce pocztowej), usługa „polecony do skrzynki” (polega na wrzucaniu przesyłek poleconych do skrzynki na listy adresata). Więcej informacji [tutaj].
Wskazano też usługi: „dosyłanie”, (która umożliwia dostarczanie przesyłek pod nowy adres, jaki został wskazany w formularzu), „przechowywanie przesyłki” i „doręczenie na życzenie”, które umożliwia ponowne doręczenie awizowanej przesyłki poleconej.
Poczta Polska, to operator pocztowy w Polsce. Zatrudnia ponad 80 tys. pracowników, ma sieć ponad 7500 placówek, filii i agencji pocztowych.
PAP