Poczta Polska: rośnie zainteresowanie cyfrowym awizem
W ciągu sześciu miesięcy tego roku o ponad 10 proc. wzrosła liczba osób korzystających z cyfrowego awizo w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku – poinformowała w środę Poczta Polska. Dodano, że usługa ta, to połączenie tradycyjnej korespondencji z e-mailami lub sms-ami.
Jak poinformowała w środę w komunikacie Poczta Polska, bezpłatne, elektroniczne eINFO: awizo jest wysyłane klientom w formie wiadomości sms albo e-mail.
Poczta w ten sposób informuje o nadejściu przesyłki pocztowej, której nie można doręczyć adresatowi bezpośrednio. W powiadomieniu tym jest informacja o możliwości odbioru przesyłki we wskazanej placówce pocztowej, a także podany jest termin.
„Poczta Polska odnotowuje rosnące zainteresowanie cyfrowym awizem. W ciągu sześciu miesięcy roku 2018 liczba osób korzystających z eINFO: awizo wzrosła o ponad 10 proc. w odniesieniu do analogicznego okresu roku ubiegłego” – czytamy w komunikacie.
Poczta Polska podkreśla, że to rozwiązanie zostało stworzone „z myślą o klientach, którzy korzystają ze współczesnych rozwiązań technologicznych i oczekują łatwego dostępu do informacji”.
„Taką formę powiadomień Poczta udostępnia w ramach usług powszechnych, listowych i paczkowych” – napisano.
Poczta Polska to narodowy i największy operator na rodzimym rynku, sieć obejmuje prawie 7500 placówek, filii i agencji pocztowych. Świadczy usługi komunikacyjne, paczkowo – kurierskie i logistyczne. Z usług Poczty Polskiej korzysta ponad 90 proc. Polaków.
PAP/RIRM