fot. PAP/Jacek Bednarczyk

ŚDM okazją do promocji Polski

Światowe Dni Młodzieży to świetna okazja, by pielgrzymi mogli poznać nie tylko naszą kulturę i tradycję, ale także nasze osiągnięcia techniczne. To wszystko można zobaczyć w Pawilonie Polski, który został otworzony w Krakowie.

– Chcemy, żeby młodzi ludzie, którzy przyjeżdżają do Krakowa z całego świata, znaleźli chwilę czasu, przyszli do tego Pawilonu, zobaczyli tę nowoczesną Polskę, żeby się nią zachwycili, a potem, kiedy wrócą do swoich krajów, żeby opowiadali o tym, że Polska to piękny kraj, to piękne miejsce na ziemi, w którym łączy się historia, kultura, piękne wartości – mówiła premier Beata Szydło. 

– Światowe Dni Młodzieży stworzyły kapitalną okazję pokazania współczesnej Polski większości pokoleniu Y, młodych ludzi posługujących się smartfonami, korzystających ze zdjęć i w taki nawet sposób chcemy się z nimi interaktywnie bawić podczas ŚDM, aby uzyskać ten efekt zmiany stereotypów czy w ogóle zobaczenia Polski, jakiej jest – podkreśla Bartłomiej Walas, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

TV Trwam News/RIRM

drukuj