Polska Fundacja Narodowa przygotowała spot z okazji 15-lecia Polski w Unii Europejskiej
Z okazji 15–lecia członkostwa Polski w UE w mediach społecznościach ruszyło wiele kampanii wizerunkowych. Jedną z nich przygotowała Polska Fundacja Narodowa.
Akcja skierowana jest do obywateli dziewięciu krajów, z którymi Polska przystąpiła do Wspólnoty. Kampania to forma podziękowania tym krajom za 15 wspólnych lat.
Nagrania zostały przygotowane w profesjonalnym studio z udziałem dzieci z Polski. Formuła każdego z nich to kilka prostych pytań i szczere, często zaskakujące odpowiedzi. Dla każdego z państw skierowany jest oddzielny spot. Podczas nagrań dzieci są pytane m.in. o to, czym jest szacunek.
– Mówiąc o Unii Europejskiej mam takie bardzo trudne pytanie. Co to takiego szacunek? – pytała prowadząca spot.
– Próbujemy się wszyscy razem dogadywać, bawić się, i żeby nikogo nie odstawiać na bok – odpowiedziała dziewczynka.
– Czemu ściany się nie biją? Bo pomiędzy nimi jest pokój – dodał chłopiec.
Kampania Polskiej Fundacji Narodowej potrwa trzy dni. Spoty ukazały się na kanałach społecznościowych Fundacji. Ich odbiorcami są Czechy, Estonia, Litwa, Łotwa, Malta, Słowacja, Słowenia, Węgry i Cypr.
RIRM