„Nasz Dziennik” o zakazie reklamy alkoholu: czas na czyny
Zakaz reklamy alkoholu powinien stać się najważniejszym postulatem kierowanym do rządzących w ramach Narodowego Programu Trzeźwości – pisze dziś „Nasz Dziennik”.
„Program ten ma zostać przyjęty podczas Narodowego Kongresu Trzeźwości, którego część studyjna odbędzie się w dniach 21-23 września w Warszawie. Weźmie udział w nim m.in. Krzysztof Brzózka, dyrektor Państwowej Agencji Rozwiązania Problemów Alkoholowych” – czytamy w artykule.
„(…) Likwidacja reklam dotyczących alkoholu to jest temat najważniejszy, aby przeciwdziałać w Polsce nadmiernemu spożywaniu alkoholu prowadzącemu do ogromnych strat nie tylko w systemie rodzinnym, ale i w poziomie całego społeczeństwa” – ocenia w rozmowie z „Naszym Dziennikiem” Krzysztof Brzózka
„Ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, która została przyjęta jeszcze w czasach PRL, powinna zostać ponownie znowelizowana. Musi się w niej znaleźć jasny, klarowny zapis dotyczący zakazu wszelkich reklam (także kryptoreklam) alkoholu w mediach” – mówi Brzózka.
PAP/RIRM