Rzecznik KEP: Obecność w mediach społecznościowych jest konieczna w komunikacji Kościoła

Obecność w mediach społecznościowych jest konieczna we współczesnej komunikacji Kościoła z mediami i wiernymi. Jest to najszybszy i najskuteczniejszy sposób komunikacji z szerokim gronem odbiorców – powiedział rzecznik Konferencji Episkopatu Polski ks. Leszek Gęsiak SJ. Od 2 września br. rzecznik episkopatu jest obecny w mediach społecznościowych – na Twitterze i na Facebooku.

Rzecznik episkopatu podkreślił, że media społecznościowe są nie tylko szansą dla Kościoła, aby dotrzeć do tych użytkowników, którzy pozostają daleko od wspólnoty wiernych, ale również, by Kościół nie był wyłączony z tej szybkiej i bezpośredniej komunikacji, z której korzystają miliony osób.

„Dzięki mojej obecności w mediach społecznościowych będę mógł uczestniczyć w wirtualnej wspólnocie wierzących oraz przyczyniać się  do promocji wartości chrześcijańskich w Internecie. Jest to doskonała okazja do ewangelizacji tego cyfrowego kontynentu, na którym można spotkać wiele osób poszukujących i wątpiących” – wskazał ks. Leszek Gęsiak.

W mediach społecznościowych obecne jest już przewodniczący episkopatu ks. abp Stanisław Gądecki, wielu polskich biskupów i wiele diecezji oraz Biuro Prasowe Konferencji Episkopatu Polski. Ks. Leszek Gęsiak dołącza do grona użytkowników mediów społecznościowych, aby docierać z wiadomościami episkopatu do jeszcze większej liczby osób.

 

 

BP KEP

drukuj