Promujmy nauczanie Jana Pawła II
Grupa eM Media ogłosiła międzynarodowy konkurs na projekt bilboardu ewangelizacyjnego promującego nauczanie Ojca św. Jana Pawła II. Patronat nad konkursem objął ks. abp Wiktor Skworc, metropolita katowicki.
Ideą przedsięwzięcia jest przedstawienie istotnych aspektów nauczania Jana Pawła II poprzez wykorzystanie współczesnych form komunikowania, takich jak grafika i obraz będących nośnikiem treści w kampaniach outdoorowych.
– Nasz ukochany Ojciec św. to największy autorytet jaki mamy, i jakim dysponujemy. Wszyscy pamiętamy, że przez lata swojego pontyfikatu zrobił dla nas bardzo wiele i teraz chcemy przypomnieć o jego nauczaniu, jego myślach. Dlatego zapraszam wszystkich grafików, ludzi, którzy zajmują się tworzeniem sztuki użytkowej, żeby stworzyli projekt, który poprzez swoje przesłanie będzie w nowoczesny sposób mówił o tym, co Jan Paweł II chciał nam powiedzieć – mówi Adam Guzdek, członek jury konkursu.
W konkursie może uczestniczyć każda osoba pełnoletnia. Do udziału w przedsięwzięciu zaproszeni są szczególnie graficy, artyści plastycy, a także osoby, które zawodowo zajmują się projektowaniem.
Nagrodzone prace zostaną wyeksponowane w przestrzeni publicznej.
– Projekty zawisną na planszach bilboardowych, na ulicach i pozwolą nam pamiętać o nauczaniu i o przesłaniu, jakie Ojciec Święty chciał nam zostawić – dodaje Adam Guzdek, członek jury konkursu.
Rozstrzygnięcie konkursu zaplanowane jest na 31 marca 2014r. Zwycięzcy wyłaniani będą na zasadzie anonimowości. Dla autorów wyróżnionych projektów przewidziane są nagrody pieniężne.
Partnerem Konkursu jest Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej.
REGULAMIN KONKURSU KLIKNIJ
ZAPROSZENIE KLIKNIJ
FORMULARZ KLIKNIJ
RIRM