fot. Robert Sobkowicz / Nasz Dziennik

Kampania społeczna: „Kultura picia”

„Kultura picia” to kolejna kampania społeczna z inicjatywy Fundacji SMS z Nieba i Szkoły Nowej Ewangelizacji.

Chodzi o uwrażliwienie na problem nadużywania alkoholu m.in. w okresie Świąt Bożego Narodzenia. Celem kampanii jest promowanie umiarkowanego korzystania z alkoholu. Akcja „Kultura picia” odbywa się za pomocą stron internetowych oraz  bilbordów i plakatów w różnych miastach w Polsce. W ramach inicjatywy działa kilka grup m.in. modlitewna.

O przesłaniu jakie towarzyszy kampanii mówi ks. Rafał Jarosiewicz dyrektor Szkoły Nowej Ewangelizacji i prezes Fundacji SMS z Nieba.

– Proponujemy, żeby alkohol – tak jak mówi Pismo Święte – służył człowiekowi, a nie człowiek alkoholowi. Krótko mówiąc, kiedy święty Paweł wzywa do nie upijania się, to on nie zabrania korzystania z alkoholu, ale mówi „Nie upijajcie się winem”, to znaczy, bądźcie cały czas w godności dzieci Bożych. Czy jecie czy pijecie, czy cokolwiek innego czynicie, czyńcie to na chwałę Bożą. Niech zatem, alkohol szczególnie w te święta, kiedy będzie to okazja do rodzinnych spotkań, do różnego rodzaju także wznoszenia toastów, nigdy nie będzie przyczyną tragedii. Temu ma służyć ta kampania – wskazuje ks. Rafał Jarosiewicz.

Więcej informacji na temat kampanii można znaleźć na stronie www.kulturaPicia.eu.

Fundacja SMS z nieba jest autorem wielu ewangelizacyjnych pomysłów takich jak mobilny konfesjonał, czy Ewangelia na dachach.

RIRM

drukuj