Szokująca kampania reklamowa w Holandii propagująca tzw. eutanazję
W Holandii przeprowadzono kampanię reklamującą tzw. eutanazję. Holenderskie władze chcą także uchwalić prawo, które pozwala na jej dokonanie każdemu, kto skończył 75 lat.
Niepokojące sygnały docierają do nas z Holandii. [czytaj więcej] Tamtejsze Stowarzyszenie na rzecz Wolnej Eutanazji przeprowadziło szokującą kampanię reklamującą ten zbrodniczy proceder. Holandia to kraj, który od lat przoduje w procesie działań na rzecz kultury śmierci – zwraca uwagę ks. prof. Paweł Bortkiewicz.
– Nie zmienia to jednak faktu, że cała ta kampania jest jednak mimo wszystko pewnym wstrząsem, dlatego że w sposób bardzo komercyjny i zarazem bardzo medialny proponuje to, co jest po prostu zamachem na godność i życie człowieka – ocenił ks. prof. Paweł Bortkiewicz.
Sednem tzw. eutanazji jest odrzucenie wartości ludzkiego życia.
– Doktryna wspierająca eutanazję, doktryna utylitarna bazuje na pojęciu jakości życia ludzkiego, które jest przeliczane według kategorii ekonomicznych i stąd w tym spocie reklamowym, w tej kampanii reklamowej pojawia się sugestia, że osoby po 75 roku życia już tej jakości nie mają i są zbędne społeczeństwu – mówił duchowny.
Dlatego holenderskie władze chcą uchwalić prawo, które zezwala na tzw. eutanazję osobom, które skończyły 75. rok życia bez względu na stan ich zdrowia. Projekt ustawy jest już w parlamencie. Jego pomysłodawcy twierdzą, i tu uwaga, że życie w tym wieku można uznać za spełnione – czytamy na stronie Human Life International – Polska.
– Holendrzy powiedzieli już „tak” eutanazji osób z demencją. Ostatnia kampania reklamowa to kolejny niechlubny krok na szlaku, jaki ten kraj wyznacza w promowaniu kultury śmierci. Hasłem kampanii są słowa nawiązujące do zakończenia lockdownu: „Nowa normalność to możliwość powrotu do powszechnej dyskusji o końcu – można przeczytać. [więcej informacji tutaj]
Szanse na przyjęcie ustawy – jak podkreślają holenderskie media – są niewielkie.
TV Trwam News