„Ecce Homo. Oto człowiek. Każdy”. Nowa kampania społeczna CitizenGo
CitizenGo Polska rusza z nową kampanią społeczną „Ecce Homo. Oto człowiek. Każdy”. Przedsięwzięcie ma podkreślić wartość ludzkiego życia.
Z badań przeprowadzonych na zlecenie organizacji wynika, że wielu z nas wciąż nie ma świadomości, jak wielką wartością jest życie. Ponad 45. proc. Polaków dopuszcza tzw. aborcję w przypadku, gdy nienarodzone dziecko ma wady genetyczne. Z kolei 38 proc. badanych wyraża opinię, że zabicie dziecka nienarodzonego z wadami genetycznymi powinno być obowiązkowe.
Chcemy pokazywać, że nie ma nic ważniejszego niż życie – tłumaczy Paweł Woliński, dyrektor CitizenGo Polska.
– Nowa kampania CitizenGo, zresztą pierwsza kampania społeczna CitizenGo Polska, polega na jednym prostym komunikacie: „Oto człowiek. Każdy”. Chcemy w niej powiedzieć, że bez względu na to, czy ktoś jest chory czy zdrowy, czy jest obciążony wadami genetycznymi czy nie, i na którym etapie rozwoju się znajduje – czy się już urodził czy ma się urodzić – jest tak samo człowiekiem i ma takie samo prawo do życia. Będą to spoty telewizyjne, radiowe, przed seansami w kinach oraz kampania bilboardowa i media społecznościowe – tłumaczy Paweł Woliński.
Elementy kampanii będzie można oglądać do końca czerwca.
Zuzanna Dąbrowska/RIRM