Studentka WSKSiM wśród laureatów konkursu oratorskiego na KUL-u
Aleksandra Hejda, studentka III roku kulturoznawstwa w Wyższej Szkoły Kultury Społecznej i Medialnej, została laureatką dwóch nagród w V Ogólnopolskim Międzyuczelnianym Konkursie Oratorskim na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim im. Jana Pawła II.
Zajęła III miejsce w kategorii artystycznej oraz zdobyła nagrodę publiczności, która wybierała spośród 50 uczestników.
Poniżej lista V Ogólnopolskiego Międzyuczelnianego Konkursu Oratorskiego
Kategoria artystyczna:
1. Lidia Wiejaczka (KUL)
2 .Weronika Puszyk (KUL)
3. Aleksandra Hejda (WSKSiM)
Kategoria retoryczna:
1. Dorota Garbicz (UWr)
2. Dariusz Zagożdżon (KUL)
3. Michał Dec (KUL)
Kategoria interpretacji tekstu biblijnego:
1. Grażyna Grochowska (KUL)
2. Monika Kowalczyk (KUL)
3. Br. Karol Palus (KUL)
Kategoria mowy improwizowanej:
1. Arkadiusz Bartnicki (UMCS)
2. Michał Błaziak (KUL)
3. Alicja Kornicka (KUL)
Nagroda publiczności:
Aleksandra Hejda (WSKSiM)
* * *
Wyższa Szkoła Kultury Społecznej i Medialnej jest uczelnią niepubliczną. została utworzona 14 sierpnia 2001 r. decyzją Ministra Edukacji Narodowej i Sportu nr DSW-3-0145-218/TT/2001, jako niepaństwowa wyższa szkoła zawodowa i wpisana do rejestru niepaństwowych uczelni zawodowych pod pozycją 215. Misją Wyższej Szkoły Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu jest służba człowiekowi. WIĘCEJ
WSKSiM w Toruniu została ostatnio wyróżniona przez Polską Komisją Akredytacyjną za kształcenie na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna. Spośród wszystkich uczelni wyższych ocenianych przez PKA, WSKSiM, jako pierwsza jednostka niepubliczna otrzymała ocenę wyróżniającą.
Wyróżnienie dotyczy studiów pierwszego stopnia o profilu praktycznym.
Spośród przyjętych przez Polską Komisję Akredytacyjną ośmiu kryteriów jakościowych, sześć uzyskało ocenę wyróżniającą: m.in. odnoszące się do opisu zakładanych celów i efektów kształcenia ocenianego kierunku oraz systemu potwierdzającego ich osiąganie, programu studiów, realizującej go kadry, a także wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia.
Wyróżniająco oceniono również infrastrukturę dydaktyczną oraz system wsparcia studentów w procesie uczenia się. Kolejna ocena jakości kształcenia planowana jest na lata 2022/2023. WIĘCEJ
RIRM