Stacje radiowe na Twitterze: Radio Maryja ponownie najaktywniejsze i najbardziej angażujące odbiorców
Według danych firmy SoTrender twitterowy profil Radia Maryja w miesiącu październiku ponownie zebrał najwięcej retweetów, polubień i odpowiedzi. Profil rozgłośni lideruje również, jeśli chodzi o aktywność na tym portalu społecznościowym.
Wpisy Radia Maryja na twitterze w październiku zdecydowanie prowadzą jeżeli chodzi o zaangażowanie wśród odbiorców. Ogółem retweetów, polubień i odpowiedzi Radio zebrało aż 14,720 tys. Drugie w tej statystyce TOK FM zanotowało takich reakcji 7,980 tys., kolejne pod tym względem jest konto Polskiego Radia 7,910 tys.
Radio Maryja lideruje również w klasyfikacji najbardziej aktywnych stacji radiowych na twitterze (44,775 tys. różnych działań). Następnie najwięcej działo się na profilu Polskiego Radia 24 (34,751 tys.), a kolejne miejsca należą do profili TOK FM (30,316 tys. aktywności), Trójka Polskie Radio (16,097 tys.), Radia Kraków (13,062 tys.) i Polskiego Radia RDC (10,142 tys.).
Według danych SoTrender zdecydowanie najwięcej obserwujących spośród rozgłośni radiowych na twiterze miało TOK FM. Pod koniec października profil tej rozgłośni obserwowało 299,730 tys. Drugie miejsce pod tym względem zajmuje Radio Eska, które miało 70,347 tys. followersów, a Radiowa Trójka – 40,733 tys. Ponad 20 tys. obserwujących miały natomiast RMF FM (25,310 tys.), Radio ZET (22,672 tys.) i Jedynka (22,573 tys.).
Profil Radia Maryja pod koniec minionego miesiąca obserwowało 14 861 osób, co przekłada się na wzrost o 3 proc. wśród obserwujących i pozwala Radiu zajmować siódme miejsce wśród najpopularniejszych polskich rozgłośni na twitterze.
Profil Radia Maryja na twitterze zajmuje również piąte miejsce jeżeli chodzi o najczęściej wspominane w minionym miesiącu. Radio Maryja było wymieniane 1 407 razy. Częściej wśród rozgłośni mówiono o Radiu TOK FM 2 655 tys. i Radiowej Trójce 2 354, Polskim Radiu 24 1 829 i Radiu Kraków 1 518.
RIRM/sotrender.pl