fot. Paweł Palembas

Polska Organizacja Turystyczna: w piątek rusza „weekend za pół ceny”

W najbliższy piątek rusza 6 edycja akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” – poinformowała w czwartek w komunikacie Polska Organizacja Turystyczna. Turyści od 15 do 17 marca mogą skorzystać z ofert 894 podmiotów, które obniżyły ceny o 50 proc.

Organizowana przez Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz Polską Organizację Turystyczną (POT) akcja „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”, odbywa się dwa razy do roku poza głównym sezonem turystycznym i jest skierowana zarówno do branży turystycznej, jak i turystów.

Jak informuje POT „w akcji biorą udział nie tylko hotele, pensjonaty, obiekty agroturystyczne, lecz także SPA, restauracje, muzea, teatry czy firmy transportowe”.

Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk podkreślił, cytowany w komunikacie, że „kampania +Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny+ to idealny sposób na promowanie wypoczynku i podróży po Polsce poza sezonem wysokim”.

„Coraz częściej nasi rodacy podróżują poza wysokim sezonem turystycznym. Szósta edycja akcji to doskonała okazja do wiosennego wypoczynku” – dodał.

Szef POT zaznaczył, że z dotychczasowej akcji „weekend za pół ceny” skorzystało ponad pół miliona Polaków.

„Z edycji na edycję bijemy kolejne rekordy i zachęcamy Polaków do zmieniania swoich przyzwyczajeń” – stwierdził.

POT podała, że szóstej edycji akcji „weekend za pół ceny” będzie towarzyszyć konkurs fotograficzny.

„Współorganizatorem konkursu oraz sponsorem trzech głównych nagród jest Polski Holding Hotelowy, który ufunduje trzy główne nagrody – pobyt weekendowy dla dwóch osób w atrakcyjnych hotelach nad polskim morzem. Konkurs odbędzie się na Facebooku w dniach 15-21 marca br.” – czytamy na stronie internetowej POT.

Jesienią ub. roku w akcji wzięło udział 165 tys. turystów. W całym 2018 roku prawie 300 tys., a w ciągu ostatnich pięciu edycji ok. pół miliona Polaków.

Polska Organizacja Turystyczna jest jedną z kilkudziesięciu działających na świecie narodowych organizacji turystycznych. Jej celem jest promowanie Polski, jako kraju atrakcyjnego dla turystów, nowoczesnego, z wysokimi standardami usług i korzystnymi cenami. Działania na rzecz promocji i rozwoju turystyki polskiej POT prowadzi zarówno w kraju i za granicą.

PAP/RIRM

drukuj