Internetowa kampania turystyczna „Podlaskie. Zasil się naturą”
Podlaskie w internetowej kampanii pod hasłem „Podlaskie. Zasil się naturą” jest prezentowane jako region, gdzie np. zapracowani i zagonieni mogą zregenerować swoje siły w kontakcie z naturą. Kampanię prowadzi Podlaska Regionalna Organizacja Turystyczna.
Kampania w mediach społecznościowych potrwa około roku – poinformowano na konferencji prasowej w urzędzie marszałkowskim w Białymstoku. Jest ona skierowana głównie do osób zapracowanych, zagonionych, zmęczonych, zestresowanych, które właśnie w naturze, bogatej przyrodzie województwa podlaskiego mogą zregenerować siły, odpocząć.
„Swoją kampanię kierujemy przede wszystkim do zapracowanych warszawiaków, którzy gdzieś w pędzie utracili równowagę, którą próbują w różny sposób odzyskać. I my podsuwamy im ten pomysł, żeby przyjechali do Podlaskiego, które jest niecałe dwie godziny drogi z Warszawy i zanurzyli się w tej naturze” – mówił dziennikarzom szef Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej Michał Podbielski.
Członek zarządu województwa podlaskiego Bogdan Dyjuk podkreślił, że kampania wpisuje się w główne hasło promocyjne województwa „Podlaskie zasilane naturą”.
„Doświadczenia, jakie będziemy mieli na bazie tegorocznej edycji, pozwolą nam rozszerzyć ofertę z naszego regionu” – powiedział Dyjuk.
Kampanię, która ruszyła ok. trzech miesięcy temu, realizuje białostocka agencja, współpracują przy niej także miejscowi informatycy, fotograficy. Podbielski powiedział, że chodziło o to, by kampanię realizowały osoby, które „czują” region. W kampanii będą też uczestniczyć blogerzy.
PAP/RIRM