fot. twitter.com/pisorgpl

„Dotrzymujemy słowa w rządzie. Dotrzymamy w samorządzie”. Rusza billboardowa kampania PiS

Pod hasłem „Dotrzymujemy słowa w rządzie. Dotrzymamy w samorządzie” rozpoczęła się dziś kolejna akcja billboardowa Prawa i Sprawiedliwości. Na billboardach widnieją hasła programowe, które PiS zaprezentowało w niedzielę na tzw. „PiS-busach”, czyli błękitnych autokarach którymi przedstawiciele partii podróżują na kampanijne spotkania.

Wśród haseł są m.in. „Rodzina 500+”, „Dostępność+”, „Mieszkanie+”, „300 dla ucznia”, „Obniżenie wieku emerytalnego”, czy „Wyższa stawka godzinowa”.

Historyk i politolog prof. Mieczysław Ryba zwraca uwagę, że siłą przekazu Prawa i Sprawiedliwości w tej kampanii jest wiarygodność.

 – PiS, stawiając pewne obietnice, odwołuje się do tego, co zrobił, zwłaszcza w dziedzinie polityki gospodarczej i prorodzinnej. W tym względzie, nie mając dominacji w samorządach, jego obietnice są wiarygodne z tego powodu, że potwierdził, że można z perspektywy polityki ogólnokrajowej – mówi prof. Mieczysław Ryba.

Wczoraj w Warszawie odbyła się konwencja wyborcza Prawa i Sprawiedliwości. [czytaj więcej] 

Podczas spotkania prezes partii Jarosław Kaczyński podkreślał, że obóz Zjednoczonej Prawicy „idzie razem ku zwycięstwu, ku lepszej Polsce”. Mówił również, że chce, aby „wspólnym wysiłkiem doprowadzić do tego, by za 15-20 lat w Polsce było tak, jak na zachód od naszych granic”.

Z kolei premier Mateusz Morawiecki wymienił pięć propozycji PiS na wybory samorządowe. Wśród nich znalazły się: obniżka rachunków za ciepło, energię i utylizację odpadów, odbudowa połączeń autobusowych i kolejowych oraz 300 mln zł na wsparcie budżetów obywatelskich w gminach.

RIRM

drukuj