650 mln zł wydał rząd na kampanie społeczne

650 mln zł – tyle wydał rząd Donalda Tuska na kampanie społecznenapisał jeden z dzienników. Sprawą zbulwersowana jest opozycja. Politycy PiS wskazują, że w ramach kampanii społecznych premier wraz z koalicją rządzącą promuje się sam.

Przykładem jest chociażby „reklamówka” ministra rolnictwa Marka Sawickiego, którą emitowano w przerwach meczów 2012 r. Poseł Maks Kraczkowski zwraca uwagę, że koalicja PO-PSL swawolnie szasta pieniędzmi, chcąc przekonać Polaków do rządowych „sukcesów”.

– Ekipa obecnie rządząca Polską na prawo i lewo wydaje pieniądze publiczne. Niestety nie zawsze wydatkowanie tych pieniędzy jest czytelne z punktu widzenia opozycji i obywateli. Wydawanie setek milionów złotych na różnego typu kampanie często promujące wizerunek rządu, czy mających za cel przemalowanie kompletnie zrujnowanych pomników chwały pana premiera Tuska takich, jak reforma szkolnictwa oparta o sześciolatków w szkołach nie mają sensu. Nawet jeżeli będziemy reklamowali nie wiem jak mocno reformę z sześciolatkami każdy rodzic będzie miał podobne przeświadczenie jak NIK, który badała ten projekt, że jest on kosztowny, nieprzygotowany do końca i niezapewniający bezpieczeństwa oraz komfortu zarówno dzieci jak i rodziców – powiedział poseł Maks Kraczkowski.

Spoty są elementem kampanii Polskiej Organizacji Turystycznej. Jednak na promocję Polski w latach 2009–2013 wydano 163 mln zł., co jest rekordem wśród wydatków na kampanie wizerunkowe.

 

RIRM

drukuj

Drogi Czytelniku naszego portalu,
każdego dnia – specjalnie dla Ciebie – publikujemy najważniejsze informacje z życia Kościoła i naszej Ojczyzny. Odważnie stajemy w obronie naszej wiary i nauki Kościoła. Jednak bez Twojej pomocy kontynuacja naszej misji będzie coraz trudniejsza. Dlatego prosimy Cię o pomoc.
Od pewnego czasu istnieje możliwość przekazywania online darów serca na Radio Maryja i Tv Trwam – za pomocą kart kredytowych, debetowych i innych elektronicznych form płatniczych. Prosimy o Twoje wsparcie
Redakcja portalu radiomaryja.pl